04 januari 2007

En gubbe till i Thailand....

I morse nar jag vaknade var det bara Linnea som var vaken. "Nu har jag en gubbe till pappa" var hennes forsta ord. Snacka om uppvaknande! Men sarskilt mycket mer dramatik an sa ar det inte att bli 40 kan jag avsloja for er som inte hunnit dit. Alla vitala organ fungerar fortfarande och det mesta ar sig likt.

Vi har avnjutit en av de varmaste dagarna hittills idag. Mycket bad och skugga. Efter strandbadet hade barnen gjort i ordning bad med snacks och sant vid var bungalow (som rakar ha en privat liten badtunna...) En aning varmare an de badtunnor jag provat tidigare denna arstid. Ho ho. Dagen avslutades med en mycket god middag nere vid stranden. Resorten bjod pa tarta och allt var sa bra det kan bli. Dagen till ara hade aven Tilde klanning (det ar nagot alldeles speciellt ska ni veta).

Jag tackar sa mycket for alla gratulationer! Det varmer att hora av er dar hemifran.

I morgon checkar vi ut och aker upp till AoNang som ligger alldeles bredvid Krabi. Dar stannar vi till den 9:e da vi som det ser ut idag aker vidare till Bangkok. Vi har bra koll pa vad som hander dar uppe genom tidningen Bangkok Post och allt verkar lugnt.

Halsningar fran en pigg och rask solbrand 40-aring i trekvartingar och kortarmad skjorta (fast jag borde ha hoppat over t-shirten under skjortan. Det ar lite for varmt)

Ovriga familjen sander sina varmaste halsningar.

Hej Hopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar