17 december 2006

Annu en underbar dag


Vi har haft annu en underbar dag. Vi har tagit det mycket lugnt efter allt resande. Det betyder att vi mest legat vid poolen och vid stranden. Det har varit rod flagg vid havet sa vi har inte vagat bada riktigt annu. Vi har dock kant pa vattnet och det var varmt och salt!

Solen har varit delvis bakom moln, men solen tar anda. Tilde ar redan brun som en pepparkaka. Hur ska detta sluta?

Ikvall har vi varit ute pa "stan" och shoppat lite. Linnea har dreglat efter alla klanningar. Hon har hamnat i paradiset. Det slutade med att de kopte sig flip-flop skor och Tilde hittade ett par orange shorts. Det far bli mer shopping en annan dag. Vi har ocksa atit en god middag. Barnen drack vattenmelon-shakes. De var hur goda som helst!

Det ar jattekul att lasa fran er dar hemma. Samtidigt blir langtan stor. Jag onskar att ni alla var har. Jocke, grattis pa fodelsedagen! Jag hoppas du har det bra. Det var ocksa kul att Johan har fatt jobb. Toppen! Linnea och Tilde halsar tillbaka till Rebecka och er andra. Saknar er alla och hoppas att vi hors snart igen. Kramisar Westmans genom Mona

2 kommentarer:

  1. Hej på er sötnosar!
    Ni verkar ju ha haft en jättebra start på resan! Vad kul att fler än jag tipsar om bananpannkaka - det var bland det bästa jag visste när jag reste i Asien för si så där 100 år sedan...

    Vi hostar på sista versen här och börjar nu bli friska och krya. Hoppas ni får må bra, resan igenom. Klarar ni er helt utan magsjuka hela bunten gör ni det bra!

    Kramar från Mattias, Alvin, Amanda och Maja,
    genom Ullis

    SvaraRadera
  2. Behöver jag säga att jag är GRÖÖÖN av avund?! Särskilt efter 10 regninga dagar i Skåne...

    Svinga en Singha och käka en Yam Thaley för min räkning!

    Kramar från Annlo

    SvaraRadera